zondag 17 augustus 2014

iPhone oppimpen..

Dit wilde ik al heel lang maar op de een of andere manier nog steeds niet gedaan en vandaag met dat Pet- weer....ben ik maar eens begonnen.

Wederom een mooie stempel van de Hobbytheek in Breukelen een magnolia dit keer...die mocht gebruiken. Ik vind het leuk om te laten zien dat je met een stempel mooie kaartjes kan maken maar ook nog andere dingen er mee kan doen...zoals bijvoorbeeld je iPhone er mee oppimpen :) 

 Nr. 1

Dit is de eerste een beetje te veel geel voor de huid dus nog maar een gemaakt.... Deze zit achter mijn transparante hoes maar ik weet niet of ik hem zo wil gaan gebruiken. 
Misschien plak ik hem wel op de hoes. Wat heb ik gedaan/gebruikt? Distress inkt scatterd strow en wild honey. Een stencil met een honingraat en de leuke magnolia stempel humblebee tilda deze is ingekleurd met memento markers en een beetje distressinkt de vleugels (helaas niet te zien) zijn daarna aangezet met de clear wink of Stella brush.  Daarna heb ik het hele vel ingesmeerd met versamark en met clear embossingpoeder bestrooid diverse keren verhit en weer met embossingpoeder bestrooid. Dit heb ik gedaan zodat hij tegen water kan en vieze vingers..

 Nr. 2

Deze zit dus in de hoes... Ik weet nog niet hoe of wat ik ga doen... Maar ik ga er zeker nog een paar maken...een leuke manier om je iPhone te pimpen met alle stempels/ stencils etc die je hebt...gewoon elke dag een ander "hoesje"

Groetjes en bedankt voor langskomen
Anita

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    wat een leuk idee en hoe mooi uitgevoerd... super...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nu pas,dat je er weer bent en fijn dat je weer fit genoeg
    bent om weer te gaan hobbyen.
    En meteen met weer iets leuks.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten