dinsdag 26 mei 2015

Challenge..... Chocolate baroque

Toen ik de kleurencombinatie zag die bij de challenge van Chocolate baroque hoorde dacht ik ik heb nog een olifant waar ik niets mee gedaan heb. Nou dat is nu opgelost...haha ik,heb hem gebruikt... Ben er zelf wel content mee! Er blijven altijd wel dingen die ik anders had kunnen doen maar toch ;)




Dit is de beste foto... Ik heb gemerkt dat ik hier niet goed in ben...foto's maken van mijn kaarten. In het echt zien ze er altijd stukken beter uit...hoe doen jullie dit toch?

Ik heb 4 kleuren memento de luxe gebruikt: Teal Zeal, Lilac Posies, Sweet Plum en Pearl Tart. Deze heb ik op mijn craftsheet gedrukt een beetje water erover heen en dan het papier door heen gesleept. Net zolang tot ik tevreden was. Daarna met de Pearl Tart de stippels erop gestempeld en de Lilac Posies heb ik gebruikt voor de tekst en de bloemen. 

De olifant heb ik heat embossed met zilver en daarna ingekleurd met de mementomarkers. 



Dus deze kaart doet mee aan de Chocolate baroque challenge. 

Hoop dat jullie hem ook leuk vinden
Groetjes
Anita

7 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Anita.
    Mooie kleuren.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer in blogland bent.
    En wat een mooie kaarten.
    Als je fotograferen van je kaarten moeilijk vindt,is
    inscannen dan geen optie ?

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Anita, a lovely card with a beautiful background. Thanks for entering the Chocolate Baroque challenge, Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Anita!! Het dekje van de olifant lijkt wel van stof 👍
    Groetjes Karin XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, love the background and that elephant looks fabulous. Thanks so much for joining us at Chocolate Baroque Challenge this time
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg!!! Super mooie achtergrond en kleuren!!Ik wordt al vast volger op je blog!!! Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, en het boek waaruit ik die techniek heb gehaald is van ART Specially for you en is nog enkel in het Engels te krijgen, het zijn oude technieken maar er staan echt mooie dingen in!!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten